Cégtörténet
Cégünk 2003-ban alakult, Budapesten. Alapító tagjai Hajdu Zsófia Edit és Hajdu Márton, jelenleg a társaság munkatársaként dolgozik Balázsné Hajnal Erzsébet, Herkli Ákos, Kerekes Szabolcs, Molnár Sándor.
Mivel az általunk végzett tevékenység jellegéből adódóan a munkák helyszíne és létszámigénye állandóan változik, az aktuális feladatra minden esetben egy -annak elvégzésére alkalmas- csoportot állítunk össze külső munkatársainkból, akikkel évek óta dolgozunk együtt, referencia-listánkon megtekinthető munkáink során. Így az egyes munkák esetében a feladattól függően munkacsoportunk létszáma 2-15 főig terjedhet.
Munkatársaink kiválasztásánál szakmai alkalmasságuk és elkötelezettségük mellett lényeges szempont volt rugalmasságuk, jó alkalmazkodó képességük, valamint kiváló problémamegoldó készségük. Utóbbiak elengedhetetlenül szükségesek a változó helyszíneken, a telephelyétől eltérő körülmények között végzett munka esetében, ahol minden alkalommal azonos színvonalú teljesítményt kell nyújtanunk megrendelőinknek.
Cégünk fő tevékenységi köre a műtárgyvédelem, a restaurálás és a preventív konzerválás, ezen belül elsősorban papír és könyvrestaurálással, muzeális jellegű könyvgyűjtemények preventív konzerválásával foglalkozunk valamint tömeges iratmentéssel és iratfertőtlenítéssel foglalkozunk.
Tágabb értelemben szakterületünkhöz tartozik minden papír, bőr és pergamen alapú műtárgy (kisnyomtatványok, kéziratok, oklevelek, metszetek, grafikák, térképek, iparművészeti és néprajzi tárgyak, stb.) restaurálása, konzerválása, valamint az egyéb műtárgyakat is érintő műtárgyvédelmi kérdések (tárolási, kiállítási körülmények, csomagolástechnika, szállítás stb).
Társaságunk túlnyomó részben közületek számára dolgozik, bár igény esetén szívesen vállalunk magán-megrendeléseket is. Jelenlegi gyakorlatunk szerint Megrendelő felkérésére a helyszínen állapotfelmérést végzünk, melynek alapján restaurálási javaslatot, ütemtervet és árajánlatot készítünk, melyet a megrendelő rendelkezésére bocsátunk.
Amennyiben ajánlatunkat elfogadják, szerződéskötést követően Megrendelővel egyeztetett időpontban elvégezzük a kijelölt munkát, melyről a részletes, fényképekkel ellátott dokumentációt szintén átadjuk Megrendelőnek.
Megrendelőinkkel hosszú távú együttműködésre törekszünk, melynek során figyelemmel kísérjük az általunk kezelt állomány állapotát, javaslatokat teszünk a munka folytatására, valamint tájékoztatást nyújtunk az aktuális pályázati lehetőségekről.